
Realizacja zamówienia pn.: ,,Prace adaptacyjne – remont łazienki – dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych” w ramach projektu: „NOWY POCZĄTEK SZANSĄ NA ZMIANĘ” realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Spytkowicach. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Spytkowice
Spytkowice 26
34 – 745 Spytkowice
- Opis przedmiotu zamówienia
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 – Roboty budowlane
45332000-3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 – Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 – Roboty malarskie
45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: ,,Usługa budowlana polegająca na pracach adaptacyjnych – modernizacja łazienki i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby utworzenia Klubu Integracji Społecznej” w ramach projektu: „NOWY POCZĄTEK SZANSĄ NA ZMIANĘ”. Adaptacja jest niezbędnym elementem prawidłowej realizacji zadania. Do remontu przewidziany jest lokal znajdujący się w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Spytkowicach (Spytkowice 26, 34 – 745 Spytkowice)
- Przewidywane prace remontowe
- prace demontażowe:
- demontaż umywalki (1 szt.),
- demontaż ustępu z miską fajansową (1 szt.),
- demontaż baterii umywalkowej (1 szt.),
- demontaż grzejnika stalowego płytowego (1 szt.),
- rozebranie ścianki z cegieł o grubości ½ ceg. na zaprawie wapiennej (4,11 m2),
- rozebranie posadzki z płytek (6,20 m2),
- rozebranie wykładziny ściennej z płytek (24,90 m2),
- wykucie muru ościeżnic o powierzchni do 2 m2,
- prace ogólnobudowlane i instalacyjne:
- otwory w ścianach murowanych – ułożenie nadproży prefabrykowanych, krotność 3 (1,40 m2),
- uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami (0,27 m2),
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu) – (6,63 m2),
- ościeżnice drzwiowe – okleina CPL (1 szt.),
- skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne o powierzchni ponad 1,6 m2 fabrycznie wykończone, wraz z tulejami wentylacyjnymi (lub podcięciem) – okleina CPL,
- przygotowanie podłoża – zabezpieczenie folia malarską (2,40 m2),
- obudowa słupów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo 55-01 (5,20 m2),
- przygotowanie podłoża – jednokrotne gruntowanie (20,20 m2),
- gruntowanie podłoża – każda następna warstwa (20,20 m2),
- dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110 mm (1 szt.),
- dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm (1 szt.),
- dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nominalnej 15 mm (3 szt.),
- przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach i ścianach (14,90 m2),
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – podłoży gipsowych z gruntowaniem (14,90 m2),
- warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki zatarte na ostro, gr. 20 mm (6,94 m2),
- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej (20,16 m2),
- posadzki jedno i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych o wym. 60×60 cm (6,94 m2),
- zawory przelotowe i zwrotne sieci wodociągowych o śr. nom. 15 mm (3 szt.),
- montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem. Umywalka dla osób niepełnosprawnych (1 szt.),
- montaż ustępów pojedynczych z porcelany ,,do zabudowy” – ustęp przystosowany dla osób niepełnoprawnych (1 szt.),
- baterie umywalkowe o śr. nom. 15 mm dla osób niepełnoprawnych (1 szt.),
- wsporniki ze stali okrągłej ramienne – uchwyty dla osób niepełnoprawnych (4 szt.),
- grzejniki typu łazienkowego (1 szt.),
- zawór skośny lub zawór grzejnikowy o śr. nom. Do 15 mm (1 szt.),
- montaż na gotowym podłożu opraw oświetleniowych zwykłych przykręcanych, końcowych (źródło światła led – ciepłe (2 szt.),
- montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych świecznikowych w puszce instalacyjnej (1 szt.),
- montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem 10A/2.5 mm2 końcowych (bryzgoszczelne) (3 szt.)
- W razie nieuwzględnienia w przedmiarze sporządzonym przez Zamawiającego pozycji koniecznych do kompleksowego wykonania danej części przedmiotu zamówienia, uznaje się, że zaoferowana przez wykonawcę cena ryczałtowa obejmuje również te konieczne elementy robót.
- W związku z powyższym, zaleca się dokonanie oględzin przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
- Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonywane przez siebie i podwykonawców.
- Niniejsza inwestycja współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności mające na celu prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
- roboty przygotowawcze w postaci prawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywania przedmiotu umowy,
- po zakończeniu robót demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy i metody użyte przy realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Materiały własne stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
- Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy – w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.
- Termin zakończenia wykonywania przedmiotu umowy – do 17 maja 2021 r.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim i własnoręcznie podpisana przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Do oferty Wykonawca załącza uproszczony kosztorys ofertowy, który ma charakter pomocniczy.
- Oferta powinna być dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Spytkowicach, Spytkowice 26, 34 – 745 Spytkowice. Dla zachowania terminu składania ofert ważna jest data wpływu oferty do GOPS a nie data nadania oferty.
- Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
- Wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert swoją ofertę zmienić lub wycofać.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i informacji dotyczących treści złożonych ofert.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być oznaczone w sposób następujący: ,,Usługa budowlana polegająca na pracach adaptacyjnych – modernizacja łazienki i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby utworzenia Klubu Integracji Społecznej” w ramach projektu: „NOWY POCZĄTEK SZANSĄ NA ZMIANĘ”. realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Spytkowicach.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania.
- Oferty należy składać do dnia: 09.03.2021 do godz. 15.00 w siedzibie GOPS w Spytkowicach, Spytkowice 26, 34 – 745 Spytkowice, dziennik podawczy.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie wykaże spełniania ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- Wykonawca w przedłożonej ofercie wskazuje cenę ryczałtową, kompletną, jednoznaczną, stałą i obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena musi obejmować całkowity koszt wykonania części zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu umowy i uwzględniać wszelkie czynności związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu umowy. Uproszczony kosztorys ofertowy, który Wykonawca załącza do składanej oferty ma charakter pomocniczy i poglądowy.
- Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych treści do formularza
- W ofercie należy podać wartość netto i brutto w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena odnoszona jest do danej części zamówienia.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
- Cena brutto – max. 88 pkt.
W ramach kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:
Cmin
Pc = ————– x 88 pkt.
Cn
gdzie:
Pc – punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena brutto”;
Cmin – najniższa cena brutto za wykonanie zadania spośród złożonych ofert;
Cn – cena brutto za wykonanie zadania zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta jest badana.
Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) jak i we własnym kosztorysie ofertowym. Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Gwarancja – max. 12 pkt.
W ramach kryterium „Gwarancja” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:
Gw
Pgw = ————– x 12 pkt.
Gwn
gdzie
Pgw – ilość punktów dla kryterium
Gw – ilość punktów przyznana za przedłużoną gwarancję (za każdy miesiąc wydłużonej gwarancji przyznawany jest jeden punkt (Gw) – maksymalnie Gw=12
Gwn – największa liczba punktów za przedłużoną gwarancję (Gwn=12)
Wymagany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy, dodatkowo Wykonawca może zaoferować przedłużoną gwarancję (nie więcej niż kolejne 12 miesięcy – okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach), która będzie dodatkowo punktowana przy ocenie złożonych ofert.
48 miesięcy (gwarancja wymagana), za każdy miesiąc powyżej ale max do 12 miesięcy czyli 60 miesięcy łącznie 1 pkt (np. 50 miesięcy 2 pkt, 55 miesięcy 7 pkt, 60 miesięcy 12 pkt).
- Wymagania wobec Wykonawcy
- Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty remontowe na okres wskazany w formularzu ofertowym.
- Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 48 miesięcy a max. 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
- Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Okres rękojmi przedłuża się na okres gwarancji.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Zamawiający ustala termin związania ofertą 30 dni.
- Zmiana umowy
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:
- w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
- zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,
- zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
- zmiana leży w interesie Zamawiającego.
- Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuci ofertę, która:
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- została złożona po terminie,
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.
- Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Spytkowicach, Spytkowice 26, 34 – 745 Spytkowice., w godzinach pracy Zamawiającego, w terminie do 09.03.2021 r. do godz. 15.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Złożone oferty zarówno podlegające ocenie jak i odrzucone lub złożone po terminie nie będą zwracane.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Klauzula informacyjna dla:
- wykonawców będących osobami fizycznymi,
- wykonawców będących osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie),
- członków organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurentów, będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w informacji z KRK).
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Spytkowice 34-745 Spytkowice 26
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
tel. 609-651-709 iodo.public@gmail.com
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Pełnienie funkcji asystent koordynatora projektu: „NOWY POCZĄTEK SZANSĄ NA ZMIANĘ” realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Spytkowicach. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie do dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą istotnych postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Dyrektor GOPS Pani Aneta Czekaj pod numerem telefonu 18 268 8486 oraz e-mail gops@spytkowice.pl